Freitag, 14. Oktober 2011

Summer

Ich hatte Lust auf eine richtige Sommerseife. Sie duftet lecker nach Neroli und Mango und wurde mit dem Secret Swirl, d.h. mit einem Kleiderbügel marmoriert.
Summer
Summer neben Milchkafi und Häxeschoggichnusperhüsli






 



Die zweite Seife, welche ich euch heute spät noch präsentiere ist eine unbeduftete und ungefärbte Seife.
Mein Freund wollte mal eine "einfach Seife" Seife ohne irgend welchen Schnickschnack und so ist dann Jungfrau entstanden.
Jungfrau

 Grüessli und ein schönes Wochenende, Lele

Kommentare:

  1. Eine fröhliche Seife mit ihren bunten Farben, gefällt mir gut. Und die jungfräulich Weiße ist auch schön. Zur Zeit machen alle "pure" Seifen. Ich mag beide Stilrichtungen.
    Viele Grüße
    Petra

    AntwortenLöschen
  2. Hoi Lele,
    bi au wider mol do. Merci fürd Shampooseife au do nomol ;-))
    Bi mir sind d Hoor nachem wäsche au strohig gxi und i han müesse Conditioner neh.Nechher isch aber alles guet gxi. Min Maa de het nümm so viil Hoor hetse toll gfunde.:-)
    Du bisch jo wider extrem fliisig gxi und hesch tolli Creatione gmacht, d Jungfrau isch lässig, aber au d Summer isch sicher voll genial!!! D Kaffiseife bruchts in dr Chuchi und isch e guets Wiehnachtsgschänk. I wett gern en Wiehnachtsseife siide......Mol luege mit wellem Duft und wo chaufe:-)
    Ganz es liebs Grüessli an dich
    Gabriela♥

    AntwortenLöschen
  3. Summer knallt so richtig schön und passt für mich gerade deswegen in diese trübe Jahreszeit.

    LG

    AntwortenLöschen